广府观澜:金九银十,挂念朱义盛

2014-05-24来源 : 互联网

广州旧事

□兰心

金九银十,又系成婚嘅好时节。中国人办亲事,总少唔得金器坐镇。不外呢一两年间**价*飙升,为咗悭*但又要顾住体面,有人谂到借金成婚呢条桥。网上嘅查询拜访**,对呢种打肿块面充肥佬嘅做法,唔少人都持有保存定见。奇异嘅系,同啲白叟家讲起呢种做法,佢哋竟然唔否决噃。

缘由就在于旧阵时成婚嗰阵,很多多少人都冇真金戴上身。而佢哋为咗赐顾帮衬体面,城市去帮衬朱义盛———旧时广州专门建造镀金金饰嘅铺头。佢嘅货唔单止盛行**,连南洋都有恭维客。点解明知系假嘢都有咁多人帮衬佢呢?关头都系佢啲货能够知足市场需求啰。除咗成婚需求用到金器以外,妇道人家要打扮下,金耳饰、金戒指必然唔少得。繁华人家有*能够买真金,贫民家就惟有用朱义盛嘅镀金金饰嚟充排场啦。并且朱义盛嘅镀金货出咗名系唔甩色,仿真度很是高,以是有*人家城市买嚟放喺笼底———点解?就算有贼入屋,畀佢偷得嘅都系假嘢,真嗰啲早就收到密密实实啰。而为咗防贼,就算系繁华人家嫁女,戴上身嘅城市系朱义盛嘅,真嗰啲凡是会鬼鬼祟祟送去男家。

时移世易,朱义盛已逐步成为汗青。旧年嘅9月27日,香港专卖朱义盛嘅诚恳公司喺运营84年以后亦都要关门大吉,改喺互联网上做运营。不外金价嘅上涨会唔会令呢个陈腐行业抖擞朝气呢?睇嚟确切系有机遇嘅!

渝ICP备2024022750号-1

Copyright©2004-2024 3158.CN. All Rights Reserved 重庆市上台九悟酒销售有限公司 版权所有

3158招商加盟网友情提示:投资有风险,选择需谨慎