广州金月小食吃的你都不想走

2017-05-12来源 : 互联网

人气还是蛮旺的一家餐厅,我和老公是**次来,不过感觉这家店很多人都是天天来的老食客了,**服务态度很好很热情,东西也很好吃 。

以价格取胜,做学生生意。老实讲,铺面好细,往往坐住d赖死唔走嘅烂仔,通常都係经过买完就走。其实间铺嘅食品卫生係点大家有目共睹,不过胜在够好味够平,次次帮衬都好有学生仔feel。*推榴莲派同榴莲奶昔,係用榴莲肉现场制作,冇花冇假。榴莲奶昔打得几好,饮落有口感。因为榴莲喺冰箱摞出嚟,仲係冻嘅,即刻摆去炸,个表皮炸到好热,所以食落去果阵,变咗外热内冷,口感好正!猪扒包够足料,块猪扒好大块,买嚟当午餐都得。水果奶昔类嘅产品都**,有绵绵嘅口感,不过朱古力奶昔就慎点啦。

食品:海鮮卷 , 薯条 , 虾饼 , 薯条 , 吞拿鱼卷 , 螺肉 , 鲜榨芒果汁 , 炸鱿鱼 , 芒果奶昔 , 芒果派 , 木瓜奶昔 , 榴莲奶昔 , 鸡扒包 , 虾多士 , 吞拿鱼沙律卷 , 榴莲派 , 鲜榨芒果 , 芝士鸡扒包 , 吞拿鱼猪扒包 , 抹茶炸雪糕 , 榴莲批 , 猪扒包加鸡扒 , 炸酸奶雪糕 , 炸带子 , 猪扒包 。

渝ICP备2024022750号-1

Copyright©2004-2024 3158.CN. All Rights Reserved 重庆市上台九悟酒销售有限公司 版权所有

3158招商加盟网友情提示:投资有风险,选择需谨慎