隐藏于大德路小巷超美味猪肠粉!你食过未

2017-05-12来源 : 互联网

今日路过大德路,正苦恼唔知道食咩好?见到一班人坐系一条巷入边唔知食咩!吃货嘅**感觉话我知**有野好食!行近一睇,原黎系食猪肠粉。一间好细嘅店,店入边就系厨房,食客都系坐系街边食,见到好多人点卤猪肠猪肠粉,果断点左一份。

卤猪肠猪肠粉,小份11蚊 大份13蚊,蒸到热辣辣且晶莹剔透嘅猪肠粉。上面淋上卤汁同焖到深褐色嘅猪肠,见到卖相就已经食指大动,卤汁非常惹味,甜甜地唔会太咸,猪肠处理得好干净,唔会有一d骚味,焖得好淋但系依然有小小嚼头,简直就系从小食到大嘅味道,食完仲想食,呢度嘅酱系甜酱,唔系海鲜酱。虽然宜家好多店都中意直接比海鲜酱,感觉高大上。但系海鲜酱味道同始终同甜酱唔同,因为海鲜酱系用黎煮野,所以预左你会稀释,直接食会比较咸,而甜酱就系直接用食物蘸黎食。

我印象中嘅甜酱系应该甜中带微微酸,甜得比较厚实而且充满陈皮嘅香味,细细个成日食嘅三酱肠粉甜酱就系成碟粉味道嘅主控,冇左甜酱成碟粉就黯然失色啦,仲有老广都中意嘅蒜蓉辣椒酱,呢度嘅蒜蓉辣椒酱都味道都唔错。但我食唔出系咪致美斋嘅,个人比较中意致美斋嘅蒜蓉辣椒酱,香而不辣系距嘅特殊属性。配各种蒸粉食特别香。如果想食辣都可以加呢种油辣椒打开盖就闻到香味啦!呢度嘅白芝麻系自己加噶,你想加几多都得,每一口都有芝麻。芝麻嘅香气从**啖到*后一啖,简直幸福感**!!!

渝ICP备2024022750号-1

Copyright©2004-2024 3158.CN. All Rights Reserved 重庆市上台九悟酒销售有限公司 版权所有

3158招商加盟网友情提示:投资有风险,选择需谨慎