广州好吃便宜素食餐馆有哪些?

2016-10-08来源 : 互联网

不管信仰如何,素食已经成为一种健康潮流。广州的素食馆大都有朴实的风范,不像上海那样遍地开花、并且带着时尚的新面孔。低碳生活,所费无多,何乐不为?

文星自助素食馆

内街嘅店面,靠窗嘅木台望到玻璃外墙嘅青竹,环境清幽略有禅味。未够30蚊嘅价位有“任吃”两字相当吸引,但喺仅限早上八点到十点限制时段,真喺超高性价比。

地址: 天河区兴华路文星连锁酒店

人均:¥35

**菜式:紫薯杂菌球、 凉瓜鸡蛋肠、海心沙紫薯卷、佛光普照、野生松茸金瓜盅

莲慈素食馆

餐厅比较大,餐位都比较多,但冇拥挤嘅感觉。同普通中餐厅唔通,一般素食餐厅俾人嘅感觉就是安静,整个空气中都仿佛都流动的比较缓慢。或者喺因为厅大嘅原因,呢度虽然装修得古色古香,但整体感觉仲喺比较轻松惬意。

地址: 黄埔大道西668号赛马场汽车城东区02-1铺

人均:¥100

**菜式:铁板干烧野生杂菌、 *龙果炖素鱼翅、珍香豆腐、太极

我食我素蔬食料理

印象中嘅素菜馆,两个字:肥腻,因为没有肉又惊味道太淡留唔住客,调味料非常多,但喺这一家我食我素蔬食料理**了传统嘅素食店,不油腻,且也味道都OK。

渝ICP备2024022750号-1

Copyright©2004-2024 3158.CN. All Rights Reserved 重庆市上台九悟酒销售有限公司 版权所有

3158招商加盟网友情提示:投资有风险,选择需谨慎